Investiții în confortul pacienților la Spitalul de Urgență Petroșani

0
393

Spitalul de Urgență Petroșani are un proiect de reparații capitale. Până la finalizarea proiectului în valoare de  circa 41 de milioane de euro, conducerea unității medicale face eforturi pentru a crește confortul pacienților.

Zona internărilor, mult mai primitoare

Spațiul destinat internărilor la Spitalul de Urgență Petroșani a fost reconfigurat. Pacienții au de acum la dispoziție un birou în care pot să stea pe scaun până li se întocmesc documentele. Mai mult, și spațiul destinat așteptării este dotat cu bănci. Investiția schimbă aspectul unității medicale, și crește confortul bolnavilor.

”Am încercat să aducem îmbunătățiri în ceea ce privește partea de primire a pacienților în spital având în vedere că locul unde exista până acum biroul de internări este mai îngust și în special în zilele de luni și marți sunt foarte multe internări dimineața și atunci lumea nu prea avea unde să stea, cum să stea”, a declarat Alin Vasilescu, managerul SUP.

”În primul rând este foarte important pentru a oferi confort pacientului. Ne-am axat foarte mult în această investiție în faptul că dorim ca pacientul, pe lângă trauma pe care o are, fizică, psihică, să-i oferim un mediu în care să se simtă cât mai în siguranță și cât mai aproape de familie, adică să fim ca și acasă”, susține și directorul economic al SUP, Angela Brașoveanu.

 Cele două birouri amenajate fac ca procedura de internare a pacienților să fie mai rapidă. Zeci de persoane au trecut pragul unui singur birou în cursul dimineții de marți.

”Este foarte frumos, foarte  bine, că pot să intre și pacienții să stăm la discuții cu ei”, spune angajata de la biroul de internări.

”Bine că funcționează mai repede spitalul„, spune un bărbat.

Investiția face parte din proiectul de reparații capitale al spitalului însă a fost realizată din banii unității medicale.

Lucrările au costat undeva la 200 mii lei, iar pe lângă cele două birouri de internări, la parterul spitalului a fost montat tarchet.   Pe timpul zilei vor funcționa cele două birouri nou amenajate,  iar pe timpul nopții, când internările se fac prin urgență, va funcționa vechea locație a biroului de internări.